Qualessu hè u diamante u più caru di u mondu? Fighjate i tesori chì anu creatu a storia di l'asta

Chì hè u diamante u più caru di u mondu? Quandu hè impussibile di determinà u valore, forse pudemu avvistà u prezzu di l'anellu di diamanti attraversu u diamante u più caru è u più caru di a storia di l'asta. Queste anu creatu un anellu di diamanti storicu in a storia di l'asta. U core hè bellu è briacu!

I cinque diamanti i più cari di a storia di a casa d'aste

Questu anellu di diamanti gialli di Graff, chì pesa 100,09 carati, era inizialmente incapace di chjode per via di basse offerte. Più tardi, cù a casa d'aste di Sotheby's chì annunziava a re-asta di diamanti, l'avvenimentu più impurtante era u prezzu finale di 16,3 milioni di dollari di maghju 2014. L'accordu, secondu Sotheby's, hà rivelatu chì u prezzu hà digià battutu u record mundiale precedente di 14 milioni di dollari americani, è a casa d'aste crede chì u prezzu hè "bonu", dopu questu, u prezzu stimatu di u diamante in i 15-20-25 milioni di dollari americani trà.

A primavera di 2017 si hè tenuta a sera di u 4 à u Cunvenzione è u Centru di Esibizioni di Hong Kong. L'aspettata "Stella Rosa" - chì pesa 59,60 carati di diamanti rosa perfetti in forma d'ellisse per circa 553 milioni di dollari di Hong Kong (Nota di l'editore: circa 490 milioni di transazzioni renminbi RMB, chì hà stabilitu un novu record per l'asta di diamanti in u mondu.

Christie's hà vendutu à l'asta un diamante turchinu di 14,62 carati per 57,6 milioni di dollari in Ginevra, in Svizzera. U brillante diamante turchinu pigliatu da u cumpratore anonimu era chjamatu Oppenheimer Blue. U prezzu prima di l'asta era stimatu à 3800. ~ 45 milioni di dollari americani, hè a più grande gemma di sta categuria per participà à l'asta.

U 12 di nuvembre di u 2013, u più grande diamante aranciu di u mondu hè statu vendutu per 31,59 milioni di dollari americani, stabilendu un record per u prezzu di aste di diamanti simili. Stu diamante aranciu hè statu classificatu da l'Istitutu Gemologicu Americanu cum'è u più altu gradu di qualità è u so culore hè aranciu puru. Stu tipu di diamante hè ancu chjamatu "diamante di focu" è pare raramente à l'asta. Si pò dì chì stu diamante aranciu hè cunnisciutu U più grande di u so generu.

In uttrovi 2013, u diamante ellitticu biancu di culore Fender di culore IIa, chì pesa 118,28 carati, hè statu vendutu eventualmente per 30,6 milioni di dollari (212 milioni di dollari coreani) à a "Asta di gioielli magnifichi di Hong Kong Sotheby's and Jade Jewelry". Si pò dì chì hà creatu u record di vendite per u mondu di i diamanti bianchi, è hè diventatu ancu unu di i diamanti i più cari è pesanti di a storia di l'asta. Stu diamante biancu di 118 carati hè statu machinatu da 299 carati di materia prima di diamanti minatu in Sudafrica in u 2011. Si informa chì u cumpratore di stu diamante pò ancu avè i so diritti di nome.

Nove Aste di Ghjuvelli in a Storia di i Ghjuvelli

Collier de Maharani de Baroda, Inde

Tempu di vendita: 1974

Ùn hè micca esagerazione di dì chì hè a creazione più impurtante in a storia di i ghjuvelli. Tredici smeraldi colombiani in forma di pera cù un pesu totale di 154 carati sò suspesi in u centru di un diamante in forma di loto, è sò fatte di decine di smeraldi è diamanti. . U più maravigghiusu hè chì ste gemme sò state tutte pigliate da a curona di u Granduca di Vadodda. Maharani di Baroda, cunnisciuta cum'è a duchessa di Windsor in India, hà una passione per i ghjuvelli. Ci hè solu trè centu pezzi di cullezzione di ghjuvelli persunali. Alcuni di elli datanu ancu di l'era Mughal.

A spilla di a Duchessa di Windsor

Tempu di vendita: 1987

Van Cleef & Arpels, mentre era fattu per misura per a Signora di a Vèrgine in Varonda, in India, hà travagliatu ancu cù Cartier per persunalizà una seria di ghjuvelli per a duchessa di Windsor. Questu hè ancu cunnisciutu cum'è a più preziosa collezione di gioielli di u 20u seculu. Dopu a morte di a duchessa di Windsor, a so cullezzione hè stata venduta à l'asta à più di 50 milioni di dollari. In u 1940 Cartier hà decoratu i ghjuvelli rossi, turchini è verdi è i citrini è i diamanti per sta magnifica spilla di fenicotteri. U Rè Edward VIII l'hà datu generosamente à a so amata donna. Ancu s'ellu sperava di caccià a spilla dopu a morte di a duchessa, ùn hà micca insistitu per quantu tempu. È u valore di sta spilla hà continuatu à cresce, è hè 7 volte più altu di l'aspettatu 7 milioni di dollari US!

A Collana di a Principessa Salimah Aga Khan

Tempu di vendita: 2004

Ùn sò solu i ghjuvelli di a duchessa di Windsor chì sò venduti à l'asta per u prezzu altu. Quandu Sally CroCKer-Poole hè diventata principessa in u 1969, hà raccoltu una seria di gioielli di lussu. E sti ghjuvelli sò stati venduti à l'asta dopu à u so divorziu in u 1995. I falsi includenu a collana di Boucheron, e collane di a serie indiana di Van Cleef & Eble è i diamanti turchini in forma di cori, tutti venduti à prezzi superbi, ciò chì riduce i prezzi di a duchessa di Windsor. asta di ghjuvelli.

Collana di Maria Callas

Tempu di vendita: 2004

Maria Callas, famosa per a so "Deessa", hè una cantatrice d'opera interessante. A so forte persunalità è a tragica storia d'amore sò sempre à u focu di a discussione di e persone. Hè a vera dea, chì porta sempre perle è diamanti, induve và per attirà l'attenzione di a ghjente. A più preziosa collezione di gioielli di Maria Callas include una spilla di diamanti rosa cumprati in u 1967, chì hè stata venduta à l'asta in nuvembre di u 2004 dopu a so morte assai anni fà. U prezzu tutale di i ghjuvelli venduti à l'asta hè ghjuntu à 1,86 milioni di dollari US.

A Principessa Margaret Crown

Tempu di vendita: 2006

L'asta di ghjuvelli di a Principessa Margaret ùn serà mai facilmente sminticata, soprattuttu dopu à un seculu dopu a vendita di gioielli di a Regina Victoria in u 1901. Benintesa, e 800 cullezzione reali di a Principessa Margaret in u 2006 sò state ancu Truvate u mercatu. A principessa Margaret hè sempre stata elegante è attrattiva prima di a so morte, tanti ghjuvelli crescenu per avè u privilegiu di entre in a famiglia reale. Inclusi alcuni eredi di Faberge è Queen Mary, è a famosa corona Poltimore ch'ella purtava in u matrimoniu reale di u 1960, hè nata dapoi u 1870, un seculu fà.

Anellu di Diamante d'Elizabeth Taylor

Tempu di vendita: 2011 

Nisuna vendita à l'asta di ghjuvelli ùn pò accurdà u lussu di a linea di Elizabeth Taylor. A so cullezzione di ghjuvelli hè stata venduta à l'asta dopu avè giratu u mondu per un mese. Se pensemu chì a vendita precedente di 50 milioni di dollari statunitensi hè stata abbastanza meravigliosa per sparà e mani cattivi, allora ùn sapemu micca cosa aduprà per discrive 137,2 milioni di dollari US! I ghjuvelli à l'asta includenu l'attore Richard Burton di u 1968 (Richard Burton hà datu u so anellu di diamanti, un totale di 33,19 carati. È questu hè solu una piccula parte di questu, è dinò u collier Peregrina in rubini perle cuncepiti da Cartier, a corona Mike Todd, collana in diamanti Taj , è un'altra collana Bulgari di smeraldo rossu rigalata da Richard Burton.

Spilla di Lily Safra

Tempu di vendita: 2012

In fattu, l'asta di ghjuvelli di Lily Safra hè stata fatta in l'ultimi anni. I so gioielli venduti à l'asta includevanu spille di rubini è di diamanti fatti da JAR Paris, pesendu circa 173,09 carati. A parte migliore di u prucessu di l'asta hè chì tuttu u redditu hè donatu à carità, perchè Lily Safra ùn hè micca solu una persona famosa ma ancu un filantropu. Dopu quattru matrimonii, a so cullezzione di ghjuvelli avia un patrimoniu netu di 1,2 milioni di dollari, ciò chì a fece diventà una di e persone più ricche di u mondu.

Earrings by Gina Lollobrigida

Tempu di vendita: 2013

Gina Lollobrigida ùn hè micca solu un'attrice italiana. Hè dinò ghjurnalista è scultore. Hè stata dinò l'attore europeu u più famosu in l'anni 1950 è 1960. À quellu tempu, era solu un segnu sexy. In maghju 2013, a so cullezzione di ghjuvelli hè stata venduta à l'asta è hà causatu sensazione, soprattuttu per l'oreille Pierre Boucherin Diamond Emerald produtte in u 1964.

U braccialettu di Hélène Rochas

Tempu di vendita: 2013

U 2013 hè veramente u periodu di punta à l'asta di ghjuvelli, è unu di i più eccezziunali hè a cullezzione di ghjuvelli di Rosa, cumprese u braccialettu tutt'oru di Nid d'Abeille René Boivin cù rossu, zafiri è diamanti. In un certu sensu, hà ancu ristrettu a distanza trà i collezionisti è l'alta sucietà parigina è hà sperimentatu una piccula sperienza.


Tempu di posta: Sep-20-2018