Diamond Jewelry Market, un cuncorsu trà tecnulugia è romanza

I diamanti prudutti artificiali apparsu già in l'anni cinquanta. Tuttavia, finu à pocu tempu fà, i costi di fabricazione di a cultura di i diamanti anu cuminciatu à esse significativamente inferiori à u costu di a minatura di diamanti.

L'ultimi prugressi scientifichi è tecnulugichi anu riduttu assai i costi di fabricazione di diamanti prudutti di laburatoriu. In generale, u costu di cultivà i diamanti hè da 30% à 40% inferiore à u costu di a splutazione di diamanti. Stu cuncorsu, quale diventerà u vincitore finale? Serà u diamante minerariu chì si forma naturalmente sottu à a terra, o hè a cultura di i diamanti creati da a tecnulugia?

U laburatoriu chì cultiva diamanti è diamanti minerarii hà i listessi cumpunenti fisichi, chimichi è ottichi è parenu esattamente u listessu chì i diamanti minerarii. In ambienti estremamente alti di temperatura è alta pressione, i laboratori sviluppanu diamanti per imità i passi di a minatura di diamanti, crescendu da picculi semi di diamanti in diamanti più grandi. Ci vole solu qualchì settimana per sviluppà un diamante in laburatoriu. Ancu se u tempu per a minatura di diamanti hè guasi uguale, u tempu chì ci hè vulsutu per furmà diamanti suttastrati data di centinaie di milioni d'anni.

A cultura di i diamanti hè sempre in a so zitellina in u mercatu di cummerciu di pietre preziose.

Sicondu i rapporti di Morgan Stanley Investment Company, e vendite grezze di diamanti sviluppati in laburatoriu varienu da 75 milioni à 220 milioni di dollari americani, chì hè solu l'1% di e vendite globali di grezzi di diamanti. Tuttavia, da 2020, Morgan Stanley prevede chì e vendite di diamanti produtti in laburatoriu riprisentanu u 15% di u mercatu per i picculi diamanti (0,18 o menu) è u 7,5% per i grandi diamanti (0,18 carati è sopra).

A pruduzzione di diamanti cultivati ​​hè ancu assai chjuca oghje. Sicondu i dati di Frost & Sullivan Consulting, a produzzione di diamanti in u 2014 era solu 360.000 carati, mentre chì a produzzione di diamanti minati era di 126 milioni di carati. L'impresa di cunsultazione prevede chì a dumanda di i consumatori per gemme più economiche aumenterà a produzzione di diamanti elevati à 20 milioni in 2018, è da 2026 aumenterà à 20 milioni di carati.

CARAXY Diamond Technology hè u pionieru in u mercatu domesticu per a cultura di diamanti è hè ancu u primu membru di l'IGDA (Associazione Internaziunale per a Cultivazione di Diamanti) à fà affari in Cina. Guo Sheng, CEO di a cumpagnia, hè ottimistu per u futuru sviluppu di u mercatu di a cultura di diamanti.

Dapoi u principiu di l'attività in 2015, e vendite di diamanti prodotte in laboratori di CARAXY si sò triplicate in vendite annuali.

CARAXY pò cultivà diamanti bianchi, diamanti gialli, diamanti blu è diamanti rosa. Oghje ghjornu, CARAXY prova à cultivà i diamanti verdi è viole. A maiò parte di i diamanti cultivati ​​in laburatoriu in u mercatu chinese sò menu di 0,1 carati, ma CARAXY vende diamanti chì ponu ghjunghje à 5 carati di diamanti bianchi, gialli, turchini è 2 carati.

Guo Sheng crede chì e scuperte tecnulugiche ponu rompe i limiti di a dimensione è di u culore di u diamante, riducendu u costu di u tagliu di diamanti, affinchì più consumatori possanu sperimentà l'incantu di i diamanti.

A cumpetizione trà u romanzu è a tecnulugia hè diventata sempre più intensa. I venditori di pietre preziose artificiali continuanu à lagnassi à i cunsumatori chì a sfruttamentu di i diamanti hà causatu tremendi danni à l'ambiente, è ancu i prublemi etichi implicati in i "diamanti di sangue".

Diamond Foundry, una sucietà di diamanti principiata in i Stati Uniti, dichjara chì i so prudutti sò "affidabili cum'è i vostri valori". Leonardo DiCaprio (Little Plum), chì hà ghjucatu in u filmu 2006 Blood Diamonds, era unu di i investitori in a cumpagnia.

In 2015, e sette più grandi cumpagnie minerarie di diamanti di u mondu anu stabilitu DPA (Associazione di Fabricanti di Diamanti). In 2016, anu lanciatu una campagna chjamata "U veru hè raru. Raru hè un diamante ".

U gigante di i diamanti minerarii De Beers conta per un terzu di e vendite mundiale, è u gigante hè pessimista per i diamanti sintetici. Jonathan Kendall, presidente di De Beers International Diamond Grading and Research Institute, hà dettu: "Avemu realizatu una ricerca larga di u cunsumadore in u mondu sanu è ùn avemu micca truvatu chì i cunsumatori dumandinu diamanti sintetici. Vulianu diamanti naturali. . "

 »Se ti dò un diamante sinteticu è ti dicu« Ti tengu caru », ùn sarete micca toccu. I diamanti sintetichi sò boni, fastidiosi, incapaci di trasmette alcuna emozione, è simpliciamente ùn ponu micca sprimà chì ti tengu caru ". Kendall hà aghjustatu Road.

Nicolas Bos, presidente è CEO di u gioielliere francese Van Cleef & Arpels, hà dettu chì a produzzione di Van Cleef & Arpels ùn aduprà mai diamanti sintetichi. Nicolas Bos hà dettu chì a tradizione di Van Cleef & Arpels hè di aduprà solu gemme minerarie naturali, è chì i valori "preziosi" sustinuti da i gruppi di cunsumatori ùn sò micca quelli chì u laboratoriu cultiva i diamanti.

Un banchere anonimu di una banca d'investimentu à l'oltremare incaricatu di fusioni è acquisizioni d'imprese hà dettu in una intervista cù China Daily chì cù u cambiamentu continuu di i cuncetti di cunsumu di e persone è a perdita graduale di u charmu "durabile" di u diamante, diamanti cultivati ​​artificialmente A parte di u mercatu serà cuntinuà à cresce. Perchè i diamanti cultivati ​​artificialmente è i diamanti minati naturali sò esattamente i stessi in apparenza, i consumatori sò attratti da i prezzi più accessibili di i diamanti cultivati.

Tuttavia, u banchieru crede chì a sfruttamentu di i diamanti pò esse più adatta per l'investimentu, perchè a diminuzione di i diamanti minerarii farà chì i so prezzi crescenu continuamente. I diamanti grandi carati è i diamanti scarsi di alta qualità diventanu u core di e persone ricche è anu un grande valore d'investimentu. Crede chì a coltivazione di diamanti in laburatoriu sia più un supplementu per u mercatu di cunsumatori di massa.

E ricerche stimanu chì a produzzione di diamanti minati culminerà in 2018 o 2019, dopu a quale a produzzione diminuirà gradualmente.

Kendall afferma chì l'offerta di diamanti di De Beers pò ancu sustene "qualchì decenniu", è chì hè assai difficiule di truvà una nova grande minera di diamanti.

Guo Sheng crede chì, à causa di l'appellu emotivu di i cunsumatori, u mercatu di e fede di nozze hè sfida per i laboratorii per cultivà i diamanti, ma cum'è l'usura cutidiana di ghjuvelli è rigali di ghjuvelli, a vendita di diamanti produtti in laboratori hè cresciuta rapidamente.

Se e pietre preziose artificiali sò vendute da elementi naturali in e pietre preziose naturali, u crescente calore di u mercatu di e pietre preziose artificiali hè ancu una minaccia potenziale per i consumatori.

De Beers hà investitu assai soldi in tecnulugia di ispezione di diamanti. U so ultimu strumentu d'ispezione di picculi diamanti, AMS2, serà dispunibule di ghjugnu. U predecessore di AMS2 ùn hè statu capace di rilevà diamanti menu di 0,01 carati, è AMS2 hà permessu di rilevà diamanti chjuchi quant'è circa 0,003 carati.

Per distingue da i diamanti minerarii, i prudutti CARAXY sò tutti etichettati cum'è cultivati ​​in laboratorio. Sia Kendall sia Guo Sheng credenu chì hè impurtante prutege è arricchisce a fiducia di i consumatori in u mercatu per chì i cumpratori di gioielli sappianu chì tippu di diamanti stanu cumprendu à gran costu.


Tempu di posta: Jul-02-2018